1. Ik heb een Windows smartphone. Kan ik de app hierop installeren?
Nee, dit is niet mogelijk. De declaratie-app is nu alleen beschikbaar voor Android en IOS.
2. Werkt de app altijd op een Android en IOS smartphone?
Nee, sommige smartphones hebben te weinig werkgeheugen om de foto’s optimaal te kunnen bewerken. U krijgt dan de melding “Device is niet geschikt om de foto te kunnen bewerken. Helaas kan de declaratie-app niet worden gebruikt voor het indienen van de declaratie.”
5. Ik krijg de melding "Activatie is niet gelukt". Hoe kan dit?
U krijgt deze melding als:
1. u (nog) geen klant bent bij Azivo;
2. u langer dan 3 jaar niet meer verzekerd bent bij Azivo.
6. Kan ik de app zowel op mijn smartphone als op mijn tablet installeren?
Ja, dat kan. U moet dan wel op beide apparaten het activatieproces doorlopen met uw DigiD. Declaraties die u indient op de tablet ziet u dan alleen terug op de tablet, en niet op de smarthphone (en andersom).
7. Wat moet ik doen wanneer ik mijn toegangscode niet meer weet?
U kunt de toegangscode resetten. U moet dan wel opnieuw het activatieproces doorlopen met uw DigiD.
8. Waarom zie ik een ingediende declaratie via de app niet terug in Mijn Azivo?
Een declaratie is binnen 24 uur na het indienen via de app zichtbaar in Mijn Azivo.
9. Kan ik voor iedereen op de polis een declaratie indienen?
Nee, dit kan alleen wanneer u de hoofdverzekerde bent.