Klacht indienen

Heeft u een klacht of wilt u feedback geven?

Azivo wil graag dat u tevreden bent en u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Laat ons dat dan gerust weten, want we zijn blij met uw signalen. Of u nu klant, tussenpersoon, zorgaanbieder of zelfs geen klant bent.

Wat kunt u van ons verwachten?

We bevestigen de ontvangst van uw klacht met een e-mail. We doen ons uiterste best uw klacht zorgvuldig binnen drie weken af te handelen. Het afhandelen van uw klacht doen we bij voorkeur telefonisch. Mocht het ons niet lukken uw klacht binnen de gestelde termijn af te handelen, dan brengen we u daarvan op de hoogte.

Een klacht indienen

Voordat u een klacht indient kan het goed zijn de veelgestelde vragen te raadplegen. Mogelijk vindt u dan antwoorden of kunnen we u verder helpen. 
Heeft u een klacht over onze zorgverzekering of een klacht over de zorgaanbieder? U kunt u klacht mailen naar klachtafhandeling@azivo.nl. Voor een spoedige afhandeling van uw klacht is het van belang dat u bij het indienen van uw klacht de volgende zaken doorgeeft:

  • Uw verzekerdennummer;
  • Uw NAW gegevens;
  • Uw telefoonnummer.

Bent u niet tevreden met ons antwoord?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door Azivo, kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

Ons belang?

Een goede afhandeling van klantsignalen draagt bij aan onze hoge eisen ten aanzien van dienstverlening. Klanten merken dat bijvoorbeeld aan verbeteringen die we doorvoeren dankzij uw signalen. 

Onze manier van omgaan met klantsignalen is beloond met het keurmerk IKM 3000, de voorloper van de Gouden Oor standaard.

Om de website van Azivo goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. U geeft ons toestemming als u onze website verder bezoekt of op "ik ga akkoord" drukt. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.