Klachtenafhandeling

Azivo doet er alles aan om zowel verzekerden als niet-verzekerden zo goed mogelijk te adviseren en begeleiden. Ook is onze filosofie dat wachttijden met betrekking tot zorg, maar ook aan de telefoon of declaraties tot een minimum beperkt dienen te worden.

Ondanks alle zorgvuldigheid die wij in onze procedures betrekken, kan het zijn dat u toch niet helemaal tevreden bent omdat zaken niet velopen zoals u gehoopt of verwacht had. Dit kan te maken hebben met Azivo zelf, maar kan ook betrekking hebben op een zorgverlener of over de geboden zorg. Veel problemen kunnen vaak simpel worden opgelost. Blijf er daarom niet mee zitten, maar laat het ons weten! Wij helpen u graag verder én leren graag van u.

Lees hier hoe u een klacht kunt indienen en hoe de afhandeling van klachten verloopt.

Op de website van Azivo worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies voor niet persoonsgerichte marketing doeleinden en voor social media toepassingen. Door op "ik ga akkoord" te klikken geeft u Azivo toestemming voor het gebruik. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vindt u in  onze cookiepolicy.